Convocatoria SANYO BUSSAN CUP 2019

Hui ens hem alçat amb un somriure d’orella a orella.

Espanya participarà en la desé segona edició de la SANYO BUSSAN Internacional Lifesaving CUP (Sanyo Cup 2019) , competició de Salvament i Socorrisme que tindrà lloc el 22 i 23 de juny, en Japón.Resulta que Espanya participarà en la desé segona edició de la SANYO BUSSAN Internacional Lifesaving CUP (Sanyo Cup 2019) , competició de Salvament i Socorrisme que tindrà lloc el 22 i 23 de juny, al Japó.

La Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme ha realitzat una convocatòria provisional dels deu socorristas per a formar part de la selecció nacional que acudirà a Fukuoka, en el Nord de l’illa japonesa de Kyushu, per a competir el 22 i 23 de juny pròxim en proves d’aigües obertes en la platja de Momochi Beach.La Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme ha realitzat una convocatòria provisional dels deu socorristas per a formar part de la selecció nacional que acudirà a Fukuoka, en el Nord de l’illa japonesa de Kyushu, per a competir el 22 i 23 de juny pròxim en proves d’aigües obertes en la platja de Momochi Beach.

Esta competició preveu reunir a l’elit mundial, amb huit països de cinc continents i no podem estar més contents perquè dos dels preseleccionats són els nostres nadadors Ivan Amillo Escobedo i Albert Mateu Planells.

¡Enhorabona Ivan y Albert!